Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )

2 Sidor V  1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> historier
MarieHBV91
inlägg 6 Sep 2006, 19:49
Inlägg #1

Newbie
*

Grupp: HBV Medlem
Registrerad: 17-March 06
Frćn: Svenljunga
Medlemsnummer: 85

biggrin.gif Hej alla glada busstokar! Tycker det har varit vĂ€ldigt dĂ„ligt med historier nu de sista mĂ„naderna! Är det inte nĂ„gon som har nĂ„n kul,underbĂ€ltethemskrarspjuveraktigfrĂ€ck sak att berĂ€tta??? MĂ„ste vĂ€l ha laddat nu under sommaren? Alla trĂ€ffar mm som ni varit pĂ„! Kom igen nu! sĂ„ vi fĂ„r skratta lite! laugh.gif Ni gubbar ,ni brukar ju inte vara blyga av er! baeh.gif VĂ€ntar med spĂ€nning! mail_4.gif Kram pĂ„ er hug.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
RICKARD/ULLRICK HBV74
inlägg 6 Sep 2006, 20:14
Inlägg #2

Gold Member

Registrerad: 27-March 05
Medlemsnummer: 34

VaddÄ inte generad haee.gif haee.gif NÀr man lÀser en del av dina historier blir man ju som ett stoppljus i ansiktet!!!! baeh.gif
+Quote Post
MarieHBV91
inlägg 11 Sep 2006, 20:52
Inlägg #3

Newbie
*

huh.gif O snÀlla nÄn! Blir du generad för det lilla? haee.gif Stackare, o det Àr ÀndÄ inte de vÀrsta!! shockkk!.gif NÄja ,har lovat Indianen en ny ,sÄ hÄll i hatten !! (el.s....n) -Vad Àr det för likhet mellan en blondin o en ekorre? BÄda tycker om saftiga ollon. aj.gif - En stockholmare o en norrlÀnning satt i bastun dÄ stockholmaren sa- Jag ser att du ochsÄ Àr omskuren. -Omskuren? Nej i Norrland kallar vi det normalt slitage. wacko.gif -Mamma ,fÄr jag stÀlla en frÄga? Det sitter tre kvinnor pÄ en bÀnk o Àter glass.Den första biter pÄ glassen,den andra slickar o den tredje suger pÄ glassen. Vem av dem Àr gift?? -Mamma svarar,-Den som suger..Putte:Det Àr hon med vigselringen,men jag förstÄr hur mamma tÀnker! wink.gif
+Quote Post
Svea HBV77
inlägg 11 Sep 2006, 22:03
Inlägg #4

Gold Member

Registrerad: 1-June 05
Medlemsnummer: 43

thumbs.gif thumbs.gif thumbs.gif

//Sussie
+Quote Post
Peeter HBV63
inlägg 12 Sep 2006, 19:59
Inlägg #5

Gold Member

Registrerad: 3-December 04
Frćn: MĂ€rsta
Medlemsnummer: 13

NÄgra har man sparat ....

--------------------------------------------------

Göran Persson Àr död och kommer till paradiset dÀr han möts av S:t Per. S:t Per Àr lite förlÀgen men hÀlsar honom försiktigt vÀlkommen.
- Tack! sade Göran. Jo, jag tÀnkte nog att jag skulle hamna hÀr!
- Mjah, sade S:t Per. Du har ju pÄ det stora hela uppfört Dig mycket anstÀndigt och i betraktandet av Din barndom och sÄ vidare sÄ bestÀmde vi oss för att vi gÀrna ville ha Din sjÀl hÀr. Men förstÄr Du, vi har inte sÄ mycket erfarenhet av framtrÀdande vÀnstermÀn..
- Jaja, det blir bra. Sade Göran. SlÀpp in mig bara!
- Jamen, ser Du, sade S:t Per, det var lite konkurrens om att fÄ tag i Dig.
Faktiskt blev vi tvungna att göra ett litet avtal med djÀvulen...
- AVTAL MED DJÄVULEN! utbrast Göran förskrĂ€ckt.
- Det Àr inte sÄ farligt, sade S:t Per, men han menade att de flesta av Dina vÀnner ÀndÄ bor hos honom, sÄ vi avtalade att Du fÄr lov att tillbringa ett dygn i Helvetet och ett i Himlen. Sedan fÄr Du vÀlja var Du vill vara resten av evigheten.

Göran protesterade en del men avtalet var pÄ plats.
SÄ S:t Per visade honom en hiss, de sade farvÀl och pÄ Äterseende om ett dygn och Göran tryckte pÄ "Helvete".
Han körde nedÄt mycket lÀnge och hissen stannade vid en stor svart port.
Han ringde pÄ och ögonblickligen öppnade djÀvulen sjÀlv för att ta emot honom.
- Göran! Gamle vÀn, kom in! hÀlsade Satan och Göran steg pÄ. HÀr stod han dÄ, pÄ en gigantisk övertÀckt golfbana.
En massa av hans gamla regeringskamrater gick runt och spelade golf.
Banan var perfekt. Det var mycket varmt men smÄ lÀttklÀdda djÀvulspigor serverade kalla drinkar. Göran spelade hela dagen och pÄ kvÀllen hade Erik Lallerstedt (som ocksÄ hade dött tidigare) lagat en gigantisk buffé med massor av feta lÀckerheter.
Innan Göran visste ordet av sÄ var dygnet över och det var dags att Äter Äka till Himlen.

DÄ han kom in i Himlen var han mycket eftertÀnksam men ocksÄ hÀr var han varmt vÀlkommen.
Han fick Ànglavingar och en harpa. Resten av dagen spatserade han frÄn moln till moln och hörde fÄglarna sjunga och Ät friska frukter frÄn trÀden.
Senare Ät han en lÀtt, god och kalorisnÄl middag. Han kÀnde att det fortfarande kurrade lite i magen nÀr han gick och lade sig.
Det hade varit rÀtt tröttsamt att lyssna pÄ harpspelet och han saknade sina gamla kamrater frÄn partiet.

NÀsta morgon berÀttade han om sitt beslut för S:t Per, han skulle vÀlja Helvetet.
S:t Per försökte övertala honom att stanna men han var bestÀmd. Han ville tillbringa resten av evigheten med sina vÀnner.
S:t Per gav upp och ledde honom till hissen. DÄ han Äter ringde pÄ den stora svarta porten var Satan lika snabb att öppna men nu var dock golfbanan borta och det enda som syntes var miljoner av mÀnniskor som vred sig av plÄgor i den eviga skÀrselden .
- Men! sade Göran. Var Àr golfbanan, var Àr drinkarna, brudarna och maten?
- NÀr Du var hÀr var det valtider, sade Satan. Nu har Du röstat pÄ oss...

--------------------------------------------------------------------------------

Pappa frÄgar sin dotter:
Var bion bra igÄr??
Dottorn svarar:
Ja, den var sÄ rolig att jag hÄll pÄ att kissa ner Hasses hand!

--------------------------------------------------------------------------------

En gammal gubbe och hans fru skulle Äka in till staden. De skulle utrÀtta tvÄ Àrenden, först till doktorn och sedan till banken. NÀr besöket hos doktorn var avklarat och de bÀgge stod i kassakön pÄ banken sÄ sprang det plötsligt in tvÄ maskerade mÀn. MÀnnen hade pistoler och skrek "lÀgg er pÄ marken annars skjuter vi"... Alla slÀngde sig pÄ golvet utom den gamle gubben som fortfarande stod upp.. "LÀgg er pÄ golvet annars skjuter vi" skrek mÀnnen Äter igen... Gubben svarade "jag Àr special-agent".. MÀnnen skrek dÄ för tredje gÄngen "lÀgg er pÄ golvet annars skjuter vi... för helvete"... "jag Àr juh special-agent" svarade gubben lungt igen.. MÀnnen började bli oroliga för tiden gick och polis-sirener började höras lÄngt borta och sÄ hade dom ju en special-agent i kön. Till slut gav de bÄda upp sitt rÄnförsök och flydde frÄn banken. DÄ kröp den gamla gubbens fru fram till gubben och sa "det hette senil-dement"...

Det satt tre smÄpojkar och skröt för varandra i en sandlÄda:
-Min mamma har sÄ stor mun att hon kan stoppa in en apelsin och stÀnga munnen sÄ syns den inte, sa den förste.
- Min mamma kan stoppa in en banan pÄ tvÀren och stÀnga dÄ syns den inte, sa den andre
DĂ„ sa den tredje grabben:
I gÄr kvÀll nÀr jag hade gÄtt och lagt mig hörde jag Mamma sÀga till Pappa, - Om du slÀcker lampan sÄ ska jag ta den i munnen.
Och den lampan den Àr stor den!

.. en man lÄg pÄ soffan och Ät jordnötter framför TV'n, av tristess sÄ slÀngde han upp jordnötterna i luften och fÄngade med munnen. Precis nÀr han slÀngt upp en jordnöt sÄ ropade hans fru pÄ honom frÄn köket, han vred pÄ huvudet och jordnöten letade sig rakt in i örat. Ju mer han petade och försökte fÄ ut den desto lÀngre in i hörselgÄngen kröp jordnöten. Hans fru kom och försökte hjÀlpa till men utan resultat. Efter en stund kom mannens dotter och hennes pojkvÀn ut ur hennes rum och undrade vad all uppstÄndelse handlade om.. Mannen förklarade situationen och var nu pÄ vÀg att ta kontakt med sjukvÄrden..

Inga problem sa dotterns pojkvÀn, han körde upp tvÄ fingrar i nÀsan pÄ mannen och sa till honom att hÄlla igen munnen och blÄsa utav helvete.. PLOPP sa det och jordnöten ramlade ner pÄ golvet.. Allt lugnade ner sig och dottern tog med sig pojkvÀnnen och försvann in pÄ hennes rum igen..
DÄ sa mannens fru "det var en driftig pojk, jag undrar vad det kommer att bli av en sÄn..?", mannen svarade ".. jahadu, det blir nog vÄr svÀrson med tanke pÄ hur dom fingrarna luktade.."

-----------------------------------------------------------------------------

En blondin var pÄ vÀg till en modellfotografering, och var lite sen. DÀrför körde hon en bra bit över hastighetsbegrÀnsningar. Oturligt nog rÄkade tjejen passera en poliskontroll och blev genast ikappkörd och stoppad. Polisen, Àven hon blond, gick fram till bilen och bad om att fÄ se körkortet. Tjejen började rota i handvÀskan och efter en lÄng stund frÄgar hon: - UrsÀkta mig, konstapeln... men.... hur Àr det nu körkortet ser ut igen? Polisen svarar: - Jaa... det Àr ett fyrkantigt och Àr försett med en bild av dig. Tjejen letar vidare och hittar till slut nÄgot fyrkantigt, nÀmligen en fickspegel. NÀr hon tittar pÄ den ser hon en bild av sig sjÀlv, skiner upp och hÄller fram den till polisen, som snabbt utbrister: - Du kan köra vidare, jag visste inte att du var polis.

Det var en man som nÀr han kom hem upptÀckte att det satt en gorilla lÀngst upp i ÀppeltrÀdet. Han ringde givetvis till den nÀrliggande djurparken för att fÄ reda pÄ vad han skulle göra.
- Vi saknar en gorilla, sa de, vi skickar en djurskötare som kan ta hand om honom.
Efter en stund kom en skÄpbil och svÀngde upp pÄ hans garageinfart och ut kom en man som snabbt lastade ut; en lÄng pinne, en stor aggressiv hund, en hagelbössa och ett par handklovar.
- SÄ hÀr gÄr det till, sa mannen, jag klÀttrar upp i trÀdet och petar pÄ gorillan med den lÄnga pinnen tills han ramlar ner, hunden Àr dresserad att dÄ springa fram och hugga tag i gorillans genitalier, nÀr dÄ gorillan försöker skydda sina privata delar genom att sÀtta sina hÀnder framför, Àr det en enkel match för dig att gÄ fram och sÀtta handklovarna pÄ gorillan.
- Ok, lÄng pinne, aggressiv hund, handklovar, men hagelbössan??
- Om jag ramlar ner före gorillan, SKJUT HUNDEN!

HÀrmed varnas NI för ett lurendrejeri som har intrÀffat flera gÄnger sista tiden.
Detta hÀnde mig utanför ICA Kvantum, det kan hÀnda dig ocksÄ!
SÄ hÀr fungerar tricket:
TvÄ unga tjejer i 18-Ärs Älder kommer fram till din bil under tiden du packar in varor i kofferten.
De börjar putsa din vindruta, samtidigt hÄller deras bröst pÄ att ramla ur deras mycket smÄ t-shirts.
Det Àr omöjligt att inte titta pÄ och nÀr du dÀrefter erbjuder dem en slant för deras insats sÄ avböjer de.
IstÀllet ber de om lift till nÄgonstans i nÀrheten. Du sÀger sjÀlvfallet ja och de hoppar in.
NÀr ni sÄ lÀmnar parkeringsplatsen, börjar de ha sex med varandra i baksÀtet.
DÀrefter kryper en av dem över till passagerarsÀtet och börjar tillfredstÀlla dig oralt, medan den andra stjÀl din plÄnbok.

Min plÄnbok blev stulen förra lördagen, i mÄndags, tvÄ gÄnger i tisdags, i onsdags och igÄr igen.

De sju dvÀrgarna Àr i Rom för att besöka Vatikanstaten. Toker gÄr upp
och ringer pÄ pÄvens dörr.
PÄven öppnar och frÄgar: "Toker, min son, vad kan jag göra för dig?"
Toker frÄgar: "UrsÀkta mig, Ers Höghet, men finns det nÄgra
dvÀrgnunnor i Rom?" PÄven ler och svarar: "Nej, Toker, det finns inga
dvÀrgnunnor i Rom".
I bakgrunden ser pÄven att nÄgra av de andra dvÀrgarna börjar fnittra.
Toker frÄgar dÄ: "Ers Höghet, finns det nÄgra dvÀrgnunnor i Italien?"
PÄven tittar pÄ Toker och svarar: "Nej, Toker, det finns inga
dvÀrgnunnor i Italien".
Vid det hÀr laget skrattar hÀlften av de andra dvÀrgarna helt öppet.
Toker fortsÀtter: "Finns det nÄgra dvÀrgnunnor i Europa dÄ?" PÄven som börjar tröttna pÄ frÄgorna, svarar: "Toker, det finns inga
dvÀrgnunnor i hela Europa."
Den hÀr gÄngen viker sig dvÀrgarna av skratt.
Toker strÀcker pÄ sig och sÀger: "PÄven, finns det nÄgra dvÀrgnunnor
överhuvudtaget i vÀrlden?" PÄven, som nu Àr mycket frustrerad, svarar:
"Toker, det finns inga dvÀrgnunnor nÄgonstans i vÀrlden!"
Vid det hÀr svaret börjar de andra dvÀrgarna vrÄlgarva, hoppa upp och
ner och ropa: "Toker har pippat en pingvin! Toker har pippat en pingvin!"

-------------------------------------------------------------------------------

Kvinliga bilförare; NÀr jag körde till jobbet idag pÄ motorvÀgen, sÄ tittade jag Ät sidan och dÀr kom en kvinna i en sprillans ny BMW. Hon körde i 60km/h med ansiktet tÀtt framför bakspegeln och sminkade sig med en kajalpenna. Jag vÀnde bort blicken för ett ögenblick och nÀr jag tittade tillbaka pÄ henna igen sÄ upptÀkte jag till min stora fasa att hon Àr halvvÀgs över i min fil fortfarande med ansiktet i backspegeln och med kajalpennan! Jag blev sÄ livrÀdd att jag tappade min rakapparat, vilket slog till min skinksmörgÄs i andra handen. I all desperation att försöka fÄ ordning pÄ bilen styarandes med knÀna mot ratten, tappade jag mobiltelefonen frÄn örat, vilket ramlade ner i kaffekoppen som jag ahde mellan benen, vilket ledde till ett splach sÄ att jag brÀnde stora lukas och dom runsa tvillingarna. NÀr jag skrek av smÀrta sÄ tappade jag ciggen som jag hade i munnen, som brÀnde hÄl och förstörde min skjorta och bröd ett vÀldigt viktigt telefonsamtal.

Frun och hennes man lÄg och sov dÄ frun fick mardrömmar och plötsligt sa:
Min man kommer!!!!
Hennes man for upp ur sÀngen, samla snabbt ihop lite klÀder, och hoppa naken ut igenom fönstret!!

den gamle mannen sade till sin fru nÀr dom lagt sig för kvÀllen, "om du vill ha en omgÄng sÄ kan du dra i ballen en gÄng, om inte sÄ kan du dra 500 ggr..."

Min Mamma önska sig nÄgot av pappa som gjorde 0 till hundra pÄ mindre Àn 6 sekunder!!
Pappa köpte en badrumsvÄg och bor numera hemma hos mig....

PojkvÀnnen kommer hem en packe kondomer i olika smaker och undrar om hun vill gissa smaker i mörkret.
En stund senare.
Mm gorgonzola
VÀnta jag har inte satt pÄ en Àn

Dottern började att utvecklas.
Och mamman tyckte det va dags att hun lÀrde sig om livets realiteter.
Elsa började hun.Jag tror att det e tid att du lÀr dig om hur livet kommer till. Som du sÀkert vet sÄ vÀxer barnet i mammas mage.
Dottern,det skulle va jÀtte intresant att höra mer.
Men det jag vill veta e hur jag fejkar en orgasm

En blondin ropade pÄ sin pojkvÀn:
- Kan du komma och hjÀlpa mig med ett pussel, jag kommer inte pÄ hur jag skall börja.
PojkvÀnnen svarade:
- Vad skall pusslet bli?
Blondinen svarade:
- Enligt bilden pÄ kartongen skall det bli en tiger.
Hon visar honom pusslet, utspritt över bordet.
Han studerar pusslet och tittar en stund pÄ kartongen och vÀnder sig mot henne.
- För det första, vi kommer aldrig att kunna sÀtta ihop det hÀr till en tiger, för det andra sÄ tycker jag att vi skall lÀgga tillbaka alla Kelloggs Frosties i kartongen

Följande test bestÄr av fyra enkla frÄgor och resultatet avslöjar pÄ vilken nivÄ du befinner dig. FrÄgorna Àr inte speciellt svÄra.

FrÄga 1
Hur sÀtter du en giraff i ett kylskÄp?

RÀtt svar: Du öppnar kylskÄpsdörren, sÀtter in giraffen och stÀnger dörren.

Meningen var att testa huruvida du tÀnker enkla saker pÄ ett onödigt komplicerat sÀtt.

FrÄga 2
Hur sÀtter du en elefant i kylskÄpet?

Fel svar: Du öppnar kylskÄpsdörren, sÀtter in elefanten och stÀnger dörren.

RÀtt svar: Du öppnar kylskÄpsdörren, tar ut giraffen, sÀtter in elefanten och stÀnger dörren.

Detta testade din förmÄga att förstÄ konsekvenserna av det du gjort innan.

FrÄga 3
Lejonkungen Àr vÀrd för den globala djurkonferensen. Alla djur, förutom en ras, deltar. Vem Àr inte dÀr?

RÀtt svar: Elefanten. Elefanten sitter ju i kylskÄpet.

Den hÀr frÄgan testade ditt minne.

Även om du skulle ha svarat fel i de 3 föregĂ„ende frĂ„gorna har du en chans kvar.

FrÄga 4
Du mÄste simma över floden, men det Àr fullt med krokodiler. Hur klarar du detta?

RÀtt svar: Du simmar över floden. Alla krokodiler Àr ju pÄ konferensen.

Denna frÄga testade din förmÄga att lÀra dig av dina misstag.

Enligt Andersen Consulting svarar cirka 90 % av de testade "yrkeskunniga" fel i alla frÄgor.

MÄnga dagisbarn har svarat rÀtt i flertalet av frÄgorna. Enligt Andersen Consulting Àr detta ett motbevis pÄ att de flesta "yrkeskunniga" skulle vara pÄ fyraÄringars nivÄ.

Mannen var ute och provkörde sin nya sportiga Porsche.
Han fÀllde ned taket och tryckte pÄ gasen. NÀr han körde över 120 sÄg han blÄljus bakom sig.

Han hade blivit nÄgot fartblind och tÀnkte att polisen kan aldrig köra ikapp honom. Han tryckte gasen i botten, men nÀr han nÀrmade sig 170 började han att tÀnka, "Vad i helvete hÄller jag pÄ med?" och dÄ stannade han vid vÀggrenen.
Polisen kom fram till bilen med bötesmappen i handen.

"Det har varit en lÄÄÄÄng dag, mitt pass Àr snart slut och det Àr dessutom fredag den trettonde. Jag har ingen lust att börja trassla med papper. Jag slÀpper dig om du kan lÀmna en förklaring för fortkörningen, som jag inte har hört tidigare".

Mannen tÀnkte 2 sekunder och svarade,
"Min fru lÀmnade mig förra veckan, hon stack ivÀg med en polis. Jag trodde att han ville lÀmna tillbaka henne".

Polisen önskade mannen trevlig helg.

En man for till lÀkaren. Han sade Ät lÀkaren: Nu e de sÄ att jag har ett litet problem, jag kommer i helvete för tidigt nÀr jag knullar min fru. LÀkaren utbrast i skratt. Mannen blev generad och sade: Va e de som e sÄ jÀvla roligt me de dÀr dÄ?! LÀkaren sade: haha! nej usch förlÄt, de e bara det att de e sÄ vanlig frÄga de dÀr. Jag brukar alltid sÀga samma sak till er som frÄgar de hÀr: NI ska skrÀmma er sjÀlv just nÀr ni kÀnner att ni börjar komma! mannen funderade en stund, sen kom han pÄ vÀrldens bÀsta ide: EN STARTPISTOL! han gick till nÀrmaste sportbutik och köpte en stor jÀvla startpistol som smÀllde utav bara helvete!

NÀr han kom hem pÄ kvÀllen lÄg frun redan naken i sÀngen och vÀntade pÄ honom. Dom började storhÄnglas och utan att kÀrringen mÀrkte nÄgot stoppade han pistolen under kudden. Sen drog dom igÄng med 69:a. De tog en minut sÄ kÀnde mannen att han börjar komma. hastigt tog han fram pistolen och KABLAMMM!!!!!

NĂ€sta morgon for mannen till lĂ€karen. LĂ€karen frĂ„ga: jaha hur gick mitt recept? Mannen svarade: Du e dĂ„ den vĂ€rsta satans lĂ€karen jag nĂ„nsin trĂ€ffa!!! hu fan kan du ge sĂ„na dĂ€r recept Ă„t folk! HA DU HITTA LICENSEN DIN I ETT KINDERÄGG!!!
-LUGN LUGN! ropade lÀkaren. VadÄ fungera det inte?
-JO nog fungera de nog, sa mannen.Men nÀr ja sköt me den dÀr jÀvla pistolen sÄ bet kÀrringen ollonet av mig, sket mig i ansikte och sÄ kommer brevbÀraren ut frÄn skÄpe ropandes: SKJUT MIG INTE SKJUT MIG INTE!

En vacker flicka kom cyklande till handelsboden. Hon parkerade cykeln och gick in och handlade. NÀr hon var inne i butiken föll cykeln omkull.
En kille som sÄg det hela ville vara kvick, och nÀr tösen kom ut sa han:
- Cykeln svimmade visst!
- Flickan svarade:
- Det skulle du ocksÄ ha gjort, om du varit mellan benen pÄ mig tvÄ och en halv timme!

Polisen: Ni körde för fort!
> Kvinnan: Oh, jag förstÄr.
> Polisen: Kan jag fÄ se körkortet.
> Kvinnan: Jag skulle gÀrna ge er det, men jag har inget.
> Polisen: Har ni inget?
> Kvinnan: Jag har förlorat det fyra gÄnger för att ha kört onykter.
> Polisen: Kan jag i stÀllet fÄ se registreringsbeviset.
> Kvinnan: TyvÀrr inte.
> Polisen: Varför inte?
> Kvinnan: Jag har stulit bilen.
> Polisen: Stulit den?
> Kvinnan: Jaa, och jag har dödat Àgaren och styckat honom i bitar.
> Polisen: Vad har ni gjort?
> Kvinnan: Delarna av honom ligger i plastpÄsar i bagageutrymmet ifall ni
> vill
> kolla. Polisen tittar pÄ kvinnan, backar lÄngsamt dÀrifrÄn, och ringer
> efter
> förstÀrkning. Inom nÄgra minuter kommer ytterligare fem polisbilar, och
> ett
> polisbefÀl nÀrmar
> sig med dragen pistol. Polis 2: Kan ni gÄ ur bilen?
> Kvinnan: Är det nĂ„got problem?
> Polis 2: Min kollega har sagt att ni har stulit den hÀr bilen, och mördat
> Àgaren.
> Kvinnan: Mördat Àgaren?
> Polis 2: Ja, kan ni vara snÀll och öppna bagageluckan?
> Kvinnan öppnar luckan, men dÀr finns inget.
> Polis 2: Är det hĂ€r er bil?
> Kvinnan: Naturligtvis, hÀr Àr registreringsbeviset.
> Polisen Àr alldeles tyst.
> Polis 2: Min kollega sÀger ocksÄ att ni inte har nÄgot körkort. Kvinnan
> grÀver i handvÀskan, tar upp sin plÄnbok, och rÀcker sedan över körkortet.
> Polis 2: Jag mÄste medge att jag Àr konfunderad. Min kollega har berÀttat
> att ni inte har nÄgot körkort, inget registreringsbevis, att ni har stulit
> bilen och mördat Àgaren!
> Kvinnan: Jaha och snart pÄstÄr han vÀl att jag körde för fort ocksÄ?

Varför snarkar mÀn sÄ fort dom lÀgger sig pÄ rygg?
Deras pungkulor faller ner över skithÄlet och tÀpper till deras extra lufthÄl.

KĂ€rringen efter samlaget:

Det var inte nÄgot stort instrument du hade att komma med...!

Gubben: NÀÀe, men sÄ har jag aldrig spelat i sÄ stora lokaler förr heller..

TvÄ grisar bökade pÄ en soptipp. DÄ hittade den ena grisen en burk med ordet "Grisfötter" pÄ, och sa till den andre: "Hörru, jag visste inte att det fanns reservdelar!"

TvÄ svenskar ligger i tÀltet.
-Runkar du? sÀger den ena
-Ja! svarade den andra
-FÄr du inte den styv?
-Nej!
-Pröva och runka DIN EGEN K*K dÄ!

Byns stöddiga ganska feta prÀst var ute och gick en runda. Plötsligt fick han se ett gÀng smÄgrabbar sitta och leka med en hög hÀstskit. Han gick fram till grabbarna och frÄgade vad de gjorde. Grabbarna svarade i mun pÄ varandra att de höll pÄ att leka stad. De visade var kyrkan, affÀren och bibblan var i skiten. De visade ocksÄ upp ett par gummor som stod och pratade, nÄgra gubbar som satt pÄ en bÀnk. PrÀsten frÄgade dÄ: -Var Àr jag dÄ? Ena grabben svarade: -NĎn sÄ`n stor skit har vi inte hittat Àn..

Kvinnor Àr magiska skapelser; de blir vÄta utan vatten, blöder utan att vara skadade, ger mjölk utan att Àta grÀs och kan göra benlöst kött knall hÄrt..

LÀrarinnan frÄgade barnen hur de ligger Ä sover i familjen. Kalle svarar: - Mor Ä far ligger i stora sÀngen Ä knu-knu.. Kalle fÄr en smÀll av fröken. - Aj! Fröken -Jag frÄgade hur ni sov Ä inget annat! -Ok, dom sover dÀr Ä knu-knu-knu.. Kalle fÄr en smÀll till.. Om du inte kan svara ordentligt pÄ min frÄga sÄ fÄr jag ta det med dina förÀldrar! -Men va fan, sÀger Kalle grÄtande, jag sa ju att de sover i stora sÀngen Ä knu-knu-Knut Ä jag sover i bÀddsoffan!

-SnÀlla doktorn, jag har problem med min fru, hon kör bil i sömnen och anvÀnder min snopp som vÀxelspak. Vad ska jag göra?
-Jo, sÀger doktorn, nÀr din fru börjar vÀxla kan du sÀtta pÄ henne sÄ hon vaknar. Mannen gÄr hem glad i hÄgen och sÄ fort frugan somnat sÀtter hon igÄng och vÀxlar, ettan, tvÄan, trean osv... dÄ hoppar mannen pÄ henne. DÄ ropar hon,
Full tank tack!!

Mamman kommer hem och hör konstiga ljud frÄn dotterns sovrum dÀr dörren stÄr öppen, hon tittar in och blir hysterisk nÀr hon ser dottern i full aktion med en dildo. Hon ifrÄgasÀtter dottern som svarar:
-Men mamma, jag Àr 35 Är och ogift, detta Àr det nÀrmaste en man jag kommer. Dagen efter uppstÄr samma sak dÄ pappan kommer hem och han fÄr samma svar som mamman fick dagen innan.
NÀr mamman kommer hem dag 3 hör hon konstiga ljud frÄn Tv-rummet samt fotbollskommentarer, nÀr hon kommer in i tv-rummet ser hon sin make i soffan med dildon i full gÄng. Hon gapar stort och blir rosenrasande medan mannen lugnt svarar:
-Men Àlskade vÀn, det Àr ju bara jag och svÀrsonen som tittar pÄ fotboll!

Mannen lÀser en bok i sÀngen med frun liggandes bredvid.
Han börjar ta henne pÄ musen.
-Åh, vill du ha sex?
-Nej, jag vill bara blöta fingret sÄ jag kan vÀnda sida...

-Jag har haft sex för första gÄngen, sÀger sonen.
-Grattis sÀger pappan, och hÀmtar tvÄ öl. Har du nÄgra frÄgor?
-Ja, sÀger sonen! Hur lÀnge har man ont i röven?
Mannen kommer hem fyra timmar för sent.
Kryper ner under tÀcket, slickar tills hon fÄr orgasm.
GÄr sen pÄ toaletten och dÀr möter han sin fru som sÀger:
-Du vet vÀl om att din mor sover över hÀr?
Kvinnan i dildoaffÀren:
-Vad kostar den gröna?
-149:-
-Den svarta dÄ?
-298:-
-Å den i silver?
DĂ„ ropar expediten in mot lagret:
-Åke, sĂ€ljer du din termos?
Lille Pelle frÄgar fröken i skolan om man kan Àta glödlampor.
-Nej, Pelle lille, det kan man faktiskt inte.
-Det var konstigt, för nÀr mamma och pappa skulle lÀgga sig igÄr kvÀll sa
mamma:
-SlÀck lampan nu, sÄ tar jag den i munnen!
En lastbilschaufför Àr ute pÄ en lÄngkörning.
Plötsligt fÄr han se en nunna som stÄr vid vÀgkanten och liftar.
Han stÀller sig pÄ bromsarna, svÀnger in och stannar till.
-FÄr man Äka med en bit?, frÄgar nunnan.
-Ja, det gÄr vÀl bra. Men du fÄr betala i natura.
-Ja, det Àr inget problem, svarade nunnan.
SÄ han satte helt sonika pÄ nunnan bakifrÄn och allt var frid och fröjd.
Efter nÄgra mil försökte lastbilschauffören fÄ igÄng konversationen:
-SÄ vad heter du dÄ? Och vart Àr du pÄ vÀg nÄgonstans?
Nunnan svarade:
-Jag heter Roland och jag skall pÄ maskerad....
Vet du vad pungen Àr full av och som kvinnorna inte vill ha i ansiktet?
-Rynkor!!!
Den unge mannen stoppade bilen pÄ en enslig skogsvÀg och började tafsa pÄ flickan.
-Hörru, vÀnta lite, sa flickan.
-I sjÀlva verket fnaskar jag, och om du vill fortsÀtta fÄr du allt vackert betala 500 spÀnn.
Han var upphetsad o kÄt, sÄ han betalade henne. EfterÄt satt han bara och stirrade ut genom vindrutan.
-Ska vi inte köra ivÀg nu?, undrade hon.
-Nej, sa han, i sjÀlva verket Àr jag en taxichaffis och en körning tillbaka till stan kostar 500 spÀnn....
TvÄ par som hade kÀnt varandra lÀnge, bestÀmde sig för att byta partners för en kvÀll.
Bytet gjordes och senare pÄ kvÀllen lÄg det ena paret o smÄpratade i sÀngen.
-Ja du Benny, det dÀr var inte sÄ dumt!
-Det har du rÀtt i, Kenneth. Hur tror du det gÄr för brudarna?

Ett par - inte precis nÄgra ungdomar lÀngre - besökte doktorn vid vÄrdcentralen i smÄlÀndska GÀllaböke.

Doktorn frÄgar : "Vad kan jag hjÀlpa Er med?" Mannen tar dÄ till orda och undrar : "Skulle Du inte kunna titta pÄ hur vi Àlskar?"

Doktorn blir visserligen nÄgot förvÄnad men gÄr med pÄ det. Efter akten sÀger doktorn : "Jag kan inte se nÄgot fel. SÀttet Ni Àlskar pÄ verkar ok. Men besöket kostar 150:-."

Detta upprepas med jÀmna mellanrum under en tid. Paret Àlskar utan besvÀr, betalar 150:- för lÀkarbesöket och lÀmnar vÄrdcentralen efter lugnande besked frÄn doktorn. Men slutligen mÄste ÀndÄ doktorn frÄga vad som Àr fatt : "Vad Àr det för symptom Ni upplever och varför vill Ni att jag skall titta nÀr Ni Àlskar?"

DÄ svarar mannen : "Vi vill egentligen inte ha svar pÄ nÄgot. Men hon Àr gift sÄ vi kan inte gÄ hem till henne. Jag Àr ocksÄ gift sÄ vi kan inte gÄ hem till mig. Att hyra en stuga kostar 300:- och ett hotellrum 450:-. HÀr behöver vi bara betala 150:- och jag fÄr tillbaka 100:- frÄn sjukförsÀkringen. Dessutom har doktorn tystnadsplikt och snart sÄ fÄr jag ett frikort."

Mentalsjukhuset
En högt uppsatt politiker besökte ett mentalsjukhus och blev visad runt av förestÄndaren.
- Politikern frÄgade "Hur tar ni reda pÄ vilka som Àr tillrÀckligt tokiga för att bli inlagda?"
- Vi fyller ett badkar med vatten och ger dem en tesked, en kopp och en spann och ber dem tömma karet, svarade förestÄndaren.
- Aha! Sa politikern och de som Àr normala tar naturligtvis spannen, för det gÄr snabbast.
- Nej, svarade förestÄndaren. De som Àr normala drar ur proppen ur badkaret.
Har ni förresten nÄgra önskemÄl, enkelrum eller 2-bÀdds?

Det va' allt för denna gÄng

// Peeter Hbv63 action-smiley-030.gif

--------------------
Tidigare misslyckanden Àr vÀgvisare till kommande framgÄngar.
+Quote Post
Svea HBV77
inlägg 12 Sep 2006, 22:22
Inlägg #6

Gold Member

Registrerad: 1-June 05
Medlemsnummer: 43

Oj oj, snacka om skriv klÄda.... laugh.gif type.gif

//Sussie
+Quote Post
Peo HBV 2
inlägg 12 Sep 2006, 22:58
Inlägg #7

Logdansare

Registrerad: 28-November 04
Frćn: V- NysĂ€ter
Medlemsnummer: 10

Vart fan fÄr folk allt ifrÄn!!! tongue.gif laugh.gif tongue.gif laugh.gif

--------------------
Busster
+Quote Post
Guest
inlägg 12 Sep 2006, 23:35
Inlägg #8

Oregistrerad

biggrin.gif Ok Ulrik! NuÀr vÀl t.om dina öron röda??? Men nu vart det inte jag!!!!
wink.gif HÀr kommer nÄgra till: Pelle kommer hem med stinkande o smutsiga klÀder.-Varför i hela friden Àr du sÄ smutsig? frÄgar hans mamma. -Jag trilla omkull i grÀset! - Men sÄdÀr ser vÀl inte vanliga grÀsflÀckar ut!- Det Àr sÄnt grÀs som korna redan Àtit,sÀger Pelle wacko.gif ( Inget att rodna över*L*) -Varför blundar du?? - Jag var mitt i en blinkning,o sÄ tappade jag intresset!! sad.gif ........................- Hacker Eva har blivit sjuk! -Ja hon fick ett virus!!....................... Det var tvÄ finnar,Nilsa o Piinka,de gick in pÄ en svensk bar.Efter nÄgra öl var det dags att bet. ,varpÄ Nilsa gick till bartendern o sa-Jag drack tvÄ o Piinka fyra! - Du behöver bara betala för tvÄ,för det kostar inget att pinka,sa bartendern. NÀr Nilsa kom tillbaka tillPiinka sa han- Vilken tur du har!! Du slapp betala! yahoo.gif type.gif Man kan hitta precis aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallt pÄ datorn!! ( UrsÀkta ,avtryckar fingret fick spatt) love-smiley-024.gif Ha det bra!! Marie hbv91......Glömde logga in
+Quote Post
MarieHBV91
inlägg 14 Sep 2006, 22:54
Inlägg #9

Newbie
*

rolleyes.gif Det var en elefant som alltid tog en morgon promenad! O varje dag klev han i en myrstack,sÄ myrorna fick bygga upp den pÄ nytt, varje dag samma sak...Myrorna tröttnade. En dag la sej alla de 10 milj.myrorna i bakhÄll.NÀr elefanten kom gÄende ,slÀngde de sej över honom,de kröp överallt , sÄ elefanten började skaka ,hoppa o ha sej. Han klarade att skaka av sej alla ,utom en ,Sven. Han kröp utmattad fram mot halsen o dÄ skrek o vrÄlade de andra : STRYP HAN SVEN ,STRYP HAN!!!!!!!!! wink.gif
+Quote Post
Torgny J HBV 66
inlägg 20 Sep 2006, 10:16
Inlägg #10

Gold Member

Registrerad: 9-January 05
Frćn: Varberg
Medlemsnummer: 17

Ur verkliga livet och ingen historia:

KĂ€ra dagbok,

Förra Äret bytte jag ut alla mina fönster mot dyra tre-glas-lÄgenergi-fönster.
Den hÀr veckan ringde en man frÄn firman som installerat fönstren.
Han pÄpekade att dom gjort jobbet för ett helt Är sedan,men Ànnu inte fÄtt betalt.

Ok, bara för att jag Àr blondin sÄ betyder det inte att jag automatiskt Àr dum.

SÄ jag berÀttade för karlŽn vad hans snacksalige försÀljare sagt för ett Är sedan,
nÀmligen att efter ett Är sÄ har de hÀr fönstren betalat sig sjÀlva.

Och hallÄ!!!, det har gÄtt ett Är nu!

Det blev tyst i andra Ànden av trÄden, sÄ jag lade pÄ. Han ringde inte upp igen.
Han kÀnde sig vÀl dum!

HĂĄ DĂ© GĂŽtt
Torgny

--------------------
HĂĄ DĂ© GĂŽtt
Volvo Buss Skalman
Solveig och Torgny
+Quote Post
LenaHBV72
inlägg 20 Sep 2006, 10:55
Inlägg #11

Gold Member

Registrerad: 26-March 05
Medlemsnummer: 33

HÀr kommer en historia som jag precis lÀste pÄ nÀtet. Den Àr rumsren wink.gif

För dum för dator

Verklig situation som supporten hos WordPerfect har rÄkat ut för:
"Ridge Hall, supportassistent, vad kan jag hjÀlpa till med"
"Hej... Jag har problem med WordPerfect."
"Vad för slags problem?"
"Jo, jag satt hÀr och skrev dÄ alla ord plötsligt försvann."
"Försvann?"
"Ja, de försvann?"
"Hmm. SÄ hur ser din skÀrm ut just nu?"
"Den Àr tom."
"Tom?"
"Det stÄr inget pÄ den, och den vill inte visa det jag skriver."
"Är du fortfarande inne i WordPerfect eller kom du ut i DOS?"
"Hur ser jag det?"
"Kan du se DOSprompten?"
"Vad Àr det för nÄgot?"
"Glöm det. Kan du se muspekaren pÄ skÀrmen?"
"Nej, det finns ingen pekare. Som jag sa, den vill inte visa nÄgot som jag skriver."
"Har din monitor en lampa som visar att monitorn Àr pÄ?"
"Vad Àr en monitor?"
"Det Àr den saken med skÀrm och som ser ut som en liten TV. Har den en liten lampa som lyser, och dÀrigenom visar att monitorn Àr pÄ?"
"Jag vet inte."
"Ok, kolla baktill pÄ monitorn och se om du kan hitta strömsladden. Kan du se den?"
"Ja, jag tror det."
"Bra, följ den sladden och se om den sitter i stickuttaget i vÀggen. Gör den det?"
"Ja, det gör den."
"Bra, nÀr du var baktill pÄ skÀrmen, sÄg du om det satt tvÄ kablar i monitorn, eller bara en?"
"Nej."
"Kolla det, det ska finnas tvÄ kablar som ska sitta inpluggade dÀr."
"Det gör det."
"Ok, följ den andra sladden och sÀg mig om den sitter fast i bak pÄ datorn."
"Jag nÄr inte."
"NÀhÀ, uhm, kan du se om den sitter i dÄ?"
"Nej."
"Inte ens om du sÀtter knÀet pÄ skrivbordet och lutar dig över för att se?"
"Nej, alltsÄ... Jag kan inte se bara för att det Àr mörkt."
"Mörkt?"
"Ja, lamporna Àr slÀckta, och det enda ljuset jag har kommer frÄn fönstret."
"Jamen, kan du inte tÀnda lamporna dÄ?"
"Nej, jag kan inte."
"Inte? Varför dÄ?"
"För att strömmen har gÄtt."
"Har strö... Har strömmen gÄtt? Aha! Ok, jag tror vi har hittat problemet nu. Har du fortfarande kvar lÄdorna som datorn kom i?"
"Öh ja, jag har dem i garderoben."
"Bra, hÀmta dem, och packa sedan ner din dator med monitor och allt precis som du köpte den. Ta sedan med lÄdorna till butiken som du köpte datorn hos."
"JasĂ„? Är det sĂ„ illa?"
"Ja, jag Àr rÀdd för det."
"Tja.. Ok, antar jag. Vad ska jag sÀga till dem?"
"SÀg att du Àr för dum för att ha en dator."

Lena S
+Quote Post
MarieHBV91
inlägg 20 Sep 2006, 23:22
Inlägg #12

Newbie
*

tongue.gif Kul!! HĂ€r kommer en annan rumsren,tro,t el. inte! Han: Hej! Hon:Hejsan! Han: Roligt att du kunde komma.Jag har förberett allt. Hon:Jaha,jag har aldrig gjort det hĂ€r förut. Han:Inga problem,allt kommer att gĂ„ bra! Hon:Hmmm,det kĂ€nns lite spĂ€nnande. Han: Du ,jag har köpt en sĂ„n hĂ€r(hĂ„ller upp).Du kan vĂ€l ta pĂ„ dej den. Hon:NÄÄÄ,du skojar!!?? Han:Jag skojar inte. Hon:Den Ă€r ju löjlig.man kan vĂ€l inte ha en sĂ„n dĂ€r pĂ„ sej? Han:Ta pĂ„ den nu.För min skull! Hon:------------Ja,jag gör vĂ€l det dĂ„. Han:SĂ„ det blev ju fint.
Hon:------
Han:Jaha ,dÄ börjar vi dÄ.Vi sÀtter oss.
Hon:Hur gör man?
Han:Du tar den i handen.
Hon: NÄÄ,vad Ă€ckligt!
Han: NejdÄ,ta den om huvudet med ena handen.
Hon:Ja o sen dÄ?
Han:Jo sen tar du o drar med den andra.
Hon:SÄhÀr?
Han:Ja ,just sÄ.Det gick ju fint.
Hon:Och nu dÄ?
Han:Nu suger du!
Hon:NÄÄÄÄHÄÄÄ,du skojar!!??
Han: Nej jag skojar inte.Sug nu!
Hon:Va Àckligt!Ska man verkligen göra sÄ hÀr??
Han:Ja
Hon: År du sĂ€ker?
Han:JadÄ,jag har gjort det hÀr förut.Lita pÄ mej! Sug nu!
Hon:(suger)Hmmmmm
Han: NĂ„ vad tycker du?
Hon:Smakade salt.
Han: Ja,det var vÀl gott??
Hon: Inte alls sÄ dumt.Hur gör man nu dÄ?
Han:Nu sÀrar du pÄ benen.
Hon:Va ,vad sa du???!!
Han:Du sÀrar pÄ benen.
Hon: SÄhÀr ,menar du?
Han:Ja,fast du fÄr sÀra pÄ benen mera,annars kommer man inte Ät.Jag ska visa.
Hon:Jaha,jag förstÄr.
Han:Just sÄ! O sÄ tar du den hÀr i handen igen.
Hon:Hmmm
Han:Sedan nÀr du pillat fram den hÀr sÄ stoppar du den i munnen.
Hon:Jaaa
Han:AAAH,dÀr gick det.
Hon:Vad gör man med det hÀr gula? Ska man Àta det?
Han: Ja,det kan man göra om man vill.
Hon:Jaha.Hmmmm.GOTT!!
Han:Hmmm,det Àr inte dumt
Hon:----
Han:Se pÄ mej nu!Jag försöker pilla fram den hÀr lilla rosa med fingrarna.
Hon:HMMM!
han:Det kan vara lite svÄrt ibland o dÄ fÄr man anvÀnda munnen.
Hon:Hmmmm
Han: Man kan suga lite ochsÄ,dÄ kan det ibland gÄ lÀttare.
Hon:(suck)Hmmmmmm
Han:Nu gick det!!
Hon:Jaaa
Han:Tyckte du det var gott??
Hon:ja det var faktiskt inte sÄ dumt.
Han: Vill du ha mera??
Hon: Ja gÀrna! Men du,mÄste det vara sÄ hÀr omstÀndigt??
Han: Jo ,men det gÄr till sÄ hÀr ,nÀr man Àter krÀftor....

Tja vad trodde ni de gjorde?? unsure.gif ha det bra!! hug.gif

+Quote Post
Ewa HBV11
inlägg 20 Sep 2006, 23:34
Inlägg #13

HĂ€xa

Grupp: Admin
Registrerad: 21-November 04
Frćn: Stockholm
Medlemsnummer: 2

I fredags Äkte jag in till stan för att betala en massa skatt pÄ systembolaget. Jag var dÀr inne i ca 10 minuter.
NÀr jag kommer ut stÄr en polis rÀtt utanför entrén och skriver en parkeringsbot!
Jag gÄr fram till honom och sÀger: Kom igen nu, var lite schysst och riv lappen...
SnÀlla, har Du inget viktigare att göra en fredagseftermiddag...?
Han ignorerade mig totalt och fortsatte skriva.
Jag kallade honom för paragrafryttare och sa att han sÀkert var bög ocksÄ!
Han gav mig en blick och skrev oberört ut en ny bot för att bilen hade slitna vinterdÀck!?
DÄ kallade jag honom för din lilla djÀvla hÀstskit!
Han skrev klart den andra boten och satte den tillsammans med den första pÄ vindrutan och började pÄ en tredje!!
Det hÀr höll pÄ i ungefÀr 10 minuter...ju mer jag skrek Ät honom, desto fler böter skrev han utan att sÀga ett enda ord.......
DĂ€refter gick jag vidare till min bil,
som stod i parkeringshuset 200 meter dÀrifrÄn.
Det Àr viktigt att ha lite kul varje dag!!..

--------------------

Att förklara Àr svÄrt men jag vet ÀndÄ vad min hjÀrna tÀnker...
+Quote Post
Torgny J HBV 66
inlägg 20 Sep 2006, 23:55
Inlägg #14

Gold Member

Registrerad: 9-January 05
Frćn: Varberg
Medlemsnummer: 17

Tack för hjÀpen Ewa.
Det var mi bil som stod framför systembolaget. toast.gif
Jag sÀnder alla rÀkningarna vidare tii dig. toast.gif

HĂĄ DĂ© GĂŽtt
Torgny

--------------------
HĂĄ DĂ© GĂŽtt
Volvo Buss Skalman
Solveig och Torgny
+Quote Post
Ewa HBV11
inlägg 21 Sep 2006, 07:47
Inlägg #15

HĂ€xa

Grupp: Admin
Registrerad: 21-November 04
Frćn: Stockholm
Medlemsnummer: 2

Ha ha.
SkadeglÀdjen Àr den sanna glÀdjen.
Kanske ett sÄdant upptrÀdande förgyller en sk "dÄlig dag" som man kan ha ibland baeh.gif

--------------------

Att förklara Àr svÄrt men jag vet ÀndÄ vad min hjÀrna tÀnker...
+Quote Post

2 Sidor V  1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 användare läser det här ämnet (1 gäster och 0 anonyma användare)
0 medlemmar:

Lo-Fi version Tid: 17th September 2025 - 02:34
Designed from: InfinityStyles.com