![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
Ewa HBV11 |
![]()
|
![]() Häxa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 ![]() |
Den här tycker jag e söt
![]() Bifogade bild(er) ![]() -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
Torgny J HBV 66 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 735 Registrerad: 9-January 05 Från: Varberg Medlemsnummer: 17 ![]() |
Nähä Ewa, jag kan inte hitta fågeln på bilden
![]() ![]() ![]() ![]() Há Dé Gôtt Torgny -------------------- Há Dé Gôtt
Volvo Buss Skalman Solveig och Torgny |
Carl-Albin HBV72 |
![]()
|
Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 301 Registrerad: 22-March 05 Från: Dalby utanför Uppsala Medlemsnummer: 30 ![]() |
Jag undrar om det inte är en hamster som eftersöks . Se på kinderna
![]() Den har mat för nästan ett halvår ser det ut som ![]() |
Krilla HBV64 |
![]()
|
![]() Superior Member ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 62 Registrerad: 13-August 05 Från: Björneborg Medlemsnummer: 52 ![]() |
Vem vet det kanske är en "guld hamster"
![]() ![]() |
Ewa HBV11 |
![]()
|
![]() Häxa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 ![]() |
Mina katter har än så länge inte gömt undan nån hamster trots att de får sin chans ibland.
Chili är nämligen expert på att hitta på olika sätt för att ta sig ur sin bur. Idag har jag lagat bur igen ![]() Nästa gång ska jag limma plåt på båda sidor för mina glasslock har tagit slut nu. Bifogade bild(er) ![]() -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
Arvo HBV81 |
![]()
|
Oregistrerad ![]() |
![]() ![]() Arvo HBV81 ![]() |
Ewa HBV11 |
![]()
|
Längre än så här kom han inte denna gång
![]() Bifogade bild(er) ![]() -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 13th May 2025 - 07:11 |
Designed from: ![]() |