![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
Torgny J HBV 66 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 735 Registrerad: 9-January 05 Från: Varberg Medlemsnummer: 17 ![]() |
Hej alla bussåkare.
![]() Blir MHCs möte på Hanatorp det enda mötet under 2005? ![]() Blir det inget årsmöte i HBV? ![]() Blir det inget mekarmöte i HBV? O S V. ![]() Hittar inget om något möte under rubriken "Träffar och Evenemang". ![]() En miss eller ser jag illa? ![]() Há dé Torgny J -------------------- Há Dé Gôtt
Volvo Buss Skalman Solveig och Torgny |
Charsten HBV 21 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1060 Registrerad: 24-November 04 Medlemsnummer: 9 ![]() |
Årsmötet i HBV blir på valborg.... sista april....
![]() -------------------- Mercedesåkare
|
Ewa HBV11 |
![]()
|
![]() Häxa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 ![]() |
Jag har uppdaterat HBV:s Träffsida med Valborgsträffen.
![]() -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
Torgny J HBV 66 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 735 Registrerad: 9-January 05 Från: Varberg Medlemsnummer: 17 ![]() |
TACK Tommy och Ewa.
![]() Har redan anmält mig till mötet. ![]() Há Dé Torgny J -------------------- Há Dé Gôtt
Ewa HBV11 |
![]()
|
![]() Häxa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 ![]() |
Blir en midsommarträff i Höljes + Rallycrossen helgen efter midsommar oxå.
Men har inte all den infon än. ![]() -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
Charsten HBV 21 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1060 Registrerad: 24-November 04 Medlemsnummer: 9 ![]() |
Vi kommer, vi kommer......
|
Peo HBV 2 |
![]()
|
Logdansare ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 874 Registrerad: 28-November 04 Från: V- Nysäter Medlemsnummer: 10 ![]() |
Mee TOO!
![]() ![]() -------------------- Busster
|
Charsten HBV 21 |
![]()
|
Vadå ..... "Mee too"...... skall du åka ensam????
|
Torgny J HBV 66 |
![]()
|
Höljes. Ja nog hade det varit intressant
![]() ![]() ![]() Há Dé Gôtt Torgny J -------------------- Há Dé Gôtt
Peo HBV 2 |
![]()
|
Logdansare ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 874 Registrerad: 28-November 04 Från: V- Nysäter Medlemsnummer: 10 ![]() |
Då kan du ju åka till Höljes i alla fall Torgny eftersom vi blir kvar veckan efter midsommar och grillar en massa godis till folket som kommer till rallycrossen!
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Busster
|
Reidar HBV 40 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 190 Registrerad: 9-February 05 Från: Borgvik Medlemsnummer: 26 ![]() |
NÃ¥ da vi er i samme tidssone Peo
![]() ![]() ![]() |
Peo HBV 2 |
![]()
|
För att ha "ferie" så må en vare anställd och det är icke jeg
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Busster
|
Reidar HBV 40 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 190 Registrerad: 9-February 05 Från: Borgvik Medlemsnummer: 26 ![]() |
Da har jo du det like bra som oss
![]() ![]() ![]() ![]() |
Peo HBV 2 |
![]()
|
Akkurat Reidar
![]() ![]() ![]() Skall skriva på svenska i fortsättningen så att du förstår! ![]() ![]() -------------------- Busster
|
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 27th July 2025 - 19:06 |
Designed from: ![]() |