![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
JohnyoAnnSofie HBV120 |
![]()
|
Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 383 Registrerad: 2-October 06 Medlemsnummer: 108 ![]() |
![]() Alla ledningar kopplade och renblåsta så nu väntar uppstart imorgon efter att ha spillt i några dunkar Spääännnnnannnnndeeeeeeeee Mvh Johny |
Charsten HBV 21 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1060 Registrerad: 24-November 04 Medlemsnummer: 9 ![]() |
Snyggt jobbat mannen
![]() -------------------- Mercedesåkare
|
*Johan_agren |
![]()
|
![]() Member ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 16 Registrerad: 18-February 08 Medlemsnummer: 574 ![]() |
Då kan det börja vankas däck snart då...
Hur känns gräsmattan, vit och mjuk eller? //Johan |
JohnyoAnnSofie HBV120 |
![]()
|
Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 383 Registrerad: 2-October 06 Medlemsnummer: 108 ![]() |
Jodå nu känns det riktigt framåt, startade först stora dieselpannan och efter en halvtimme när det inte gick ens att ta på motorn så vred jag om startnyckeln och den spann igång som en katt ( eller Cat )direkt utan minsta rökpuff.
Kompressorn fyllde tankarna snabbt och fjädringen höjdes utan minsta knot man blir nästan lite misstänksam. Firade därefter med middag ute i bussen, grannarna har vant sig vid det här laget. Just nu snöar det på tvärsen härute men jag ska göra så gott jag kan med hjulbyte under veckan om det bara är möjligt. Mvh Johny ![]() |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 15th July 2025 - 07:44 |
Designed from: ![]() |